Naamtip 2:

DURF VEEL VERDER VOORUIT TE KIJKEN
Wat je NIET moet doen met je bedrijfsnaam?
Dat is je naam alleen maar vanuit het hier en nu bedenken.
Alles verandert weer, dus moet je vooruit kijken.
Als je over je bedrijfsnaam nadenkt, denk je ook over je bedrijf na.
Hoe wil ik dat het wordt?
Wat wil ik bereiken?
Stel je voor hoe je ideale situatie eruit zal zien.
Maak het zo mooi als je maar kan.
En kijk dan of de naam die je nu hebt past.
Zo raad ik altijd af om je eigen (achter-)naam te gebruiken.
Die zegt niets over je bedrijf.
Laat staan over wat voor soort klanten je wil bereiken.
Met een zelf bedachte naam zet je iets unieks neer.
Een imago noemen we dat.
Waarmee je een goede indruk kunt maken op het type klanten dat jij voor ogen hebt.
Doe mee met Brand New Name. De bewezen methode om de beste bedrijfsnaam te krijgen.
vraag een naamsessie aan
Een goede naam is onderscheidend, herkenbaar en blijft ‘plakken’. Ook op zoek naar de beste naam? Maak nu een afspraak voor een gratis naamstrategie.