NAAMTIP 3: OOK JE DESCRIPTOR MOET STERK ZIJN

Naamtip 3:

OOK JE DESCRIPTOR MOET STERK ZIJN

Heb je al aan je descriptor gedacht?
Je descriptor zeg je? Wat is dat nou weer?
Heel simpel. Bij je bedrijfsnaam staat altijd een uitleg over wat je doet.

Hans & Frietje → Snackbar

1DO →  IT bedrijf

Wiedewei →  Groene school

Je ziet het al, door de descriptor wordt er in één keer duidelijk wat je doet.

Zelfs als je naam een beetje abstract is.
Probeer ook met je descriptor te laten zien waar je uniek in bent.
Dus in plaats van advocaat: merkrechtadvocaat. Of scheidingsspecialist.

 

Doe mee met Brand New Name. De bewezen methode om de beste bedrijfsnaam te krijgen.

vraag een naamsessie aan

Een goede naam is onderscheidend, herkenbaar en blijft ‘plakken’. Ook op zoek naar de beste naam? Maak nu een afspraak voor een gratis naamstrategie.

Maak een afspraak