De kansen van nieuwe media met Erwin Kleinjan

Vandaag in de Namarama Show spreek ik met oud-collega en creatief directeur, goede vriend, vader van 4 kinderen Erwin Kleinjan van het gloednieuwe reclamebureau The Merge. Erwin werkt sinds 1994 in de reclamewereld, maar wilde dat eigenlijk liever niet. Totdat hij het internet ontdekte, toen was hij om. Ik bewonder Erwin om zijn vlijmscherpe manier van denken, vandaar dat ik hem maar al te graag in deze podcast wilde.

In deze aflevering hebben we het over de naam van het nieuwe bureau The Merge en de naam van zijn vorige bureau: Pool Worldwide. Over virale campagnes uit het verleden (de viral, bestaat ie nog?), hoe je opvalt in de overvloed van content en welke beweging we als maatschappij aan het maken zijn. Ook hoor je meer over de achtergrond van de ASR campagne. Het goede en slechte van purpose marketing. Erwin is ook een enorme fan van voice search en laat daar zijn licht over schijnen. Om op het eind nog met een belangrijke tips te komen voor iedereen die zelf zijn of haar marketing doet.

Deel dit artikel

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.