Alle podcasts

Podcast

Merkbouwen in het digitale tijdperk met Ingmar de Lange (Mountview)

De Namarama Show

In gesprek met Ingmar de Lange, merkstrateeg. Ingmar heeft een geweldig boek uitgebracht: Sterk Digitaal Merk. Iedereen moet als merk digitaal aanwezig zijn, maar toch is er weinig over bekend hoe je dat het beste aanpakt. Sterker nog, Ingmar beweert dat merkbouwen nu bovenaan de agenda staat van menig Chief Marketing Officer (CMO). Waar zelfs de Amazons van deze wereld eerst weinig deden aan merkbouwen, zien ze nu hoe belangrijk het is.

Digitaal richtte zich lang op kliks en data. Merkbouwen leek weggegooid geld. Ineens staat het nu bij vele bedrijven bovenaan de agenda. Wat is er gebeurd en wat kun jij hiervan leren? Hoe wordt een merk succesvol in het digitale tijdperk? Wat moet je anders doen? Wat juist niet?

Ingmar zit vol leuke voorbeelden en tips. Het belang van vuistregels. Hoe we vaak verkeerd naar reclame kijken. En nog veel meer.

Dit beschrijft allemaal Ingmar in zijn boek en vertelt hierover in ons wervelende gesprek. Veel luisterplezier!

Ingmar de Lange en Floris Hülsmann

Deel deze podcast:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *