Hoe je

instant leuk wordt gevonden

Hoe zou het zijn dat je jezelf voorstelt aan iemand die je niet kent en meteen leuk wordt gevonden? Ongeacht of je nou met het

Lees verder

Paniek?

Maureen belde me in lichte paniek op. Ze werkt in opdracht van de gemeente aan een nieuw initiatief voor jeugdzorg. Mooi werk voor een kwetsbare

Lees verder

Het verschil

tussen een tagline en een pay-off

Elke onderneming die zichzelf serieus neemt heeft er een. Een tagline a.k.a. pay-off, slogan, tagline, motto of baseline. Allemaal namen voor hetzelfde fenomeen, al verschillen

Lees verder

Past je

uitstraling nog wel bij je naam?

Elke naam wordt altijd eerst voorzien van een logo en een huisstijl. Zelfs in de meest eenvoudige vorm. Bijvoorbeeld als je gratis je visitekaartjes laat

Lees verder

Wat win

je met een namenwedstrijd?

Het is bijna logisch zou je denken. Je bouwt een nieuwe brug, sluis of straat en je wil de bevolking betrekken bij dit unieke project.

Lees verder

Friet of

patat?

FRIET of PATAT? Een heikele kwestie waar het laatste woord nog niet over gesproken is. Zo heten de goudgele aardappelstaafjes in België toch echt frieten.

Lees verder

Waar komt

de naam Black Friday vandaan?

Deze week zie je ze weer overal opduiken: de Black Friday aanbiedingen. Waarom nou een ‘zwarte vrijdag’? Omdat het in de winkels zo druk is

Lees verder

Het geheim

van de beste naam

Wat maakt nou een naam tot de beste naam? Is het de lengte van de naam? Het aantal lettergrepen? Met welke letter je begint? Nederlands

Lees verder

Als je

naam je in de weg gaat staan

De oprichters van Netflix kregen het geweldige advies om hun onderneming een extreem slechte werknaam te geven.
Lees verder

Vijf redenen

om je bedrijfsnaam te veranderen

De oprichters van Netflix kregen het geweldige advies om hun onderneming een extreem slechte werknaam te geven.
Lees verder

vraag een naamsessie aan

Een goede naam is onderscheidend, herkenbaar en blijft ‘plakken’. Ook op zoek naar de beste naam? Maak nu een afspraak voor een gratis naamstrategie.

Maak een afspraak