Descriptor
Wat zet je onder je naam?
De descriptor, ook wel onderregel of aanduiding genoemd, staat vaak onder de bedrijfsnaam. Simpel voorbeeld: Janssen, Advocaten. Dan weet je meteen waar de naam Janssen voor staat. Maar je kunt hier ook veel creatiever mee omgaan. Het kan een onderdeel worden van je marketing. Hier kun je iets zeggen wat niemand anders in jouw wereld zegt. En wat voor jouw klanten toch meteen glashelder is waarover het gaat.
Met onze strategiesessie kom je snel en effectief tot een descriptor waarmee je je duidelijk kunt onderscheiden van de rest.
Wil je meer weten over onze aanpak? Neem dan hier contact op.
Maak kennis met de expert
Mijn naam is Floris Hülsmann en mijn bedrijf heet Namarama. Hier worden dagelijks nieuwe merknamen geboren voor grote en kleine merken. Als naamexpert ben ik dagelijks met het bedenken van bedrijfsnamen. Ik weet daardoor heel goed wat werkt en wat niet. Ook voor het bedenken van een sterke descriptor ben je hier aan het juiste adres. Ik werk samen met opdrachtgevers die in samenwerking met een specialist tot de beste resultaten willen komen. Tot mijn opdrachtgevers behoren (internationale) bedrijven zoals ABN-AMRO, BUX, Leenbakker, Subway, Talpa, Topicus, Westjet Airlines en Westland Kaas.
Opdrachtgevers over Namarama
Ilse Kaljee
Zilveren Kruis
‘Fijn dat je in zo’n korte tijd zulke verfrissende nieuwe namen hebt weten te bedenken.’
Hans Wessels
Tui
‘Wij waren op zoek naar de perfecte naam voor onze nieuwe dienst, Floris vond hem!’
Daan van Montfort
HSK Groep
‘Floris bedenkt niet alleen namen, maar kan strategisch meedenken over een heldere positionering.’
Matthijs Nelemans
Ondernemer en hoogleraar
‘Na zelf bijna 300 namen bedacht te hebben schakelden we de hulp van Namarama in. Het is bewonderenswaardig hoe snel hij met enkele namen de juiste snaar wist te raken. Mijn tip voor ondernemers: bespaar tijd en discussie en zet Namarama in, zodat je je kunt richten op zaken waarin je goed bent.’