Tagline of slogan
Wij verzinnen de regel die alles verbindt
Tagline, slogan, motto. Allemaal namen voor hetzelfde fenomeen. Een zin waarmee je in één keer duidelijk maakt wat jouw bedrijf zo uniek maakt. Het ultieme marketinginstrument waaraan hele campagnes worden opgetuigd. Met humor, overtuiging of simpelweg extra duiding.
Zo werd hier de tagline van Zilveren Kruis bedacht: “Raad en daad”. Met die drie woorden kon deze zorgverzekeraar kracht bijzetten aan het idee dat ze iedereen in Nederland wilden helpen met zorginformatie. Ongeacht of ze klant waren. Raad = informatie. Daad = er daadwerkelijk iets mee doen.
Zoek jij voor jouw bedrijf of product een sprankelende tagline? Dan helpen wij je graag. Neem contact op voor een korte kennismaking.
Maak kennis met de expert
Mijn naam is Floris Hülsmann en mijn bedrijf heet Namarama. Hier worden dagelijks nieuwe merknamen geboren voor grote en kleine merken. Als naamexpert ben ik dagelijks met het bedenken van bedrijfsnamen. Ik weet daardoor heel goed wat werkt en wat niet. Dus ook voor een tagline, slogan of motto ben je hier aan het juiste adres. Ik werk samen met opdrachtgevers die in samenwerking met een specialist tot de beste resultaten willen komen. Tot mijn opdrachtgevers behoren (internationale) bedrijven zoals ABN-AMRO, BUX, Leenbakker, Subway, Talpa, Topicus, Westjet Airlines en Westland Kaas.
Opdrachtgevers over Namarama
Ilse Kaljee
Zilveren Kruis
‘Fijn dat je in zo’n korte tijd zulke verfrissende nieuwe namen hebt weten te bedenken.’
Hans Wessels
Tui
‘Wij waren op zoek naar de perfecte naam voor onze nieuwe dienst, Floris vond hem!’
Daan van Montfort
HSK Groep
‘Floris bedenkt niet alleen namen, maar kan strategisch meedenken over een heldere positionering.’
Matthijs Nelemans
Ondernemer en hoogleraar
‘Na zelf bijna 300 namen bedacht te hebben schakelden we de hulp van Namarama in. Het is bewonderenswaardig hoe snel hij met enkele namen de juiste snaar wist te raken. Mijn tip voor ondernemers: bespaar tijd en discussie en zet Namarama in, zodat je je kunt richten op zaken waarin je goed bent.’