De Ultieme Naam Workshop
Word niet dat zoveelste bedrijf met een suffe naam. Ga voor de Ultieme naam!
Niet is zo lastig als een Naam™ voor jezelf te bedenken. Een originele naam, een die je kunt onthouden, goed kunt uitspreken, waar geen rare betekenissen in zitten. Want als dié naam er eenmaal is ga je vliegen met je bedrijf, product of webshop. Dus hoe zou het zijn als die naam er nu echt komt? In deze workshop krijg je in korte tijd alles in handen om met een nieuwe naam van start te gaan. Wees er snel bij want het aantal plekken is beperkt!
Je ontdekt:
- wat de echte waarde is van een sterke naam
- hoe je naam automatisch klanten gaat aantrekken
- hoe je een Ultieme Naam herkent
- de psychologie achter een aantrekkelijke naam
- welke naamfouten je absoluut wilt vermijden
De Ultieme Naam is zeer geschikt voor enthousiaste starters, ondernemers en mensen die met een goed idee rondlopen en er nog steeds geen naam voor hebben.
Het is niet geschikt voor mensen die 1:1 met me willen werken of voor bedrijven die met meerdere werknemers een workshop willen doen. Als dat je wens is kun je hier contact met me opnemen.
Weet je genoeg? Meld je hieronder aan.
Hoe gaan we het doen?
In een interactieve sessie neem ik je mee in mijn wereld van naamgeving. Met een klein beetje theorie en een serie inspirerende oefeningen komen we stap voor stap bij jouw Ultieme Naam uit. Aan het einde heb je een lijstje met mogelijke namen en weet ik zeker dat er in de dagen die volgen er nog meer ideeën bijkomen. Ook zal ik waar mogelijk met je meedenken.
Wanneer?
De workshop start woensdag 14 februari om 10 uur. Er geldt tot volgende week een vroegboekkorting.
Maak kennis met de expert
Naamexpert Floris Hülsmann werkt op het snijvlak van marketing, psychologie en creativiteit en creëert onvergetelijke namen die blijven plakken. Al meer dan zeven jaar maakt hij met Namarama hoogwaardige namen voor toonaangevende (internationale) opdrachtgevers. Met meer dan 20 jaar ervaring als prijswinnend copywriter ontwikkelt hij met zijn team unieke namen voor bedrijven, merken, diensten, apps, producten, scholen en zelfs bruggen. Floris is auteur van het boek “Maak je naam onvergetelijk” en host van diverse podcasts over naamgeving.