Hoe win je de pitch met Peter C. H. van Leeuwen

Peter C.H. van Leeuwen, wij kennen elkaar al zijdelings van een opdrachtgever die een nieuwe naam kreeg, van Dijk Educatie. Hij werkt met zijn bedrijf LeoneBV als interim manager, adviseur en pitchconsultant. Hij helpt reclamebureaus en de klanten van reclamebureaus om tot de beste resultaten te komen. Onderwerpen die voorbij komen zijn:

  • Waar komt zijn fascinatie voor merken vandaan?
  • Hoe maak je nou een merk succesvol?
  • Hoe win je nou een pitch?
    Hoe kies je het bureau dat het beste bij je past?

En mooie inzichten over de korte en lange termijnvisie van merken en hoe ze bewezen succesvol kunnen worden. Veel luisterplezier!

Peter C.H. van Leeuwen

Deel dit artikel

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.