Het imaginaire landschap van Andy Mosmans

Merken en merknamen bestaan alleen maar in ons hoofd. Iets wat Andy Mosmans enorm fascineert en hij door zijn hele carrière meenam.

Andy is directielid van reclamebureau ARA, branding expert, investeerder, voorzitter van de Raad van Toezicht van het Amstelland Ziekenhuis, lid van de Raad van Toezicht van Rotterdam Partners, Global Advisory Board Member van het internationale startup platform Get in the Ring en geeft ook nog eens marketingles wereldwijd, tot en met China aan toe.

Zijn boek heet Startup Branding, een goed begin is het halve merk. Hij neemt je mee in zijn reis door de reclamewereld van Amstelveen tot New York. Hij werkte met grootheden als Giep Franzen, David Ogilvy en Steve Jobs. Een inspirerend gesprek over merken en merknamen en wat er voor nodig is om een sterk merk neer te zetten.

Deel dit artikel

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Share
Tweet
Share
Share
Tweet
Share