over Namarama
Floris Hülsmann is een bekende reclameveteraan en copywriter. Hij werkte aan prijswinnende campagnes voor merken als Heineken, Samsung, Sony en diverse automerken.
Hij is de oprichter van Namarama. Wij nemen het – vaak lastige – traject van namen bedenken uit handen en helpen zo bedrijven en merken aan de juiste positionering. Onze methode maakt stap-voor-stap duidelijk waar je met je bedrijf heen wilt en welke kansen er voor jou zijn met een nieuwe naam. Daarbij gebruiken we inzichten uit marketing, psychologie, taalkunde en merkstrategie.
“Een naam kun je vaak maar één keer kiezen, wij weten hoe je die keuze het beste kunt maken” Floris Hülsmann schreef er het boek “Maak je naam onvergetelijk” over. Daarin helpt hij starters met een stappenplan om tot de juiste naam te komen. Zijn naam-inspiratie deelt hij in De Namarama Show podcast en De Zo Genaamde Podcast op De Ondernemer.nl.
Met onze klanten als ABN-AMRO, BUX, Cohedron, Pearle, Subway, TUI en Zilveren Kruis. Ook werken wij voor scholen en overheid, zoals de Gemeente Deventer, Porteum en het Ministerie van Onderwijs en Wetenschappen en het Ministerie van Justitie.
Onze klanten:
BNR Nieuwsradio interview met Floris Hülsmann
Interview dat ik gaf op BNR Nieuwsradio met Thomas van Zijl over mijn boek Maak je naam onvergetelijk.