Shortcut voor je digitale marketing met Louise Doorn (HelloMaaS)

Vandaag spreek ik met Louise Doorn van HelloMaaS. Zij is de initator van dit in New York gestarte bedrijf waarin recruitment met Artificial Intelligence wordt gemixt tot een nieuw soort marketingbureau. En met succes. Marketing veranderd supersnel, HelloMaas helpt ondernemers en marketeers om daar mee om te kunnen gaan. Want dat veel ondernemers de stap naar digitaal nu willen maken, dat staat buiten kijf.

Louise was al zeer jong enorm ondernemend (daarover meer in ons gesprek) en haar eerste baan in marketing was bij de zender Eurosport. Ze snapte al vroeg wat de kracht van social media en hielp bedrijven als Philips daarbij en met wereldwijd succes. Dat bracht haar uiteindelijk naar de stad van onze dromen: New York. Ze bleef daar langer dan voorzien en kwam in aanraking met de startupwereld van Silicon Valley. Een van de bedrijven die ze daar bijstond was Twitter.

Kortom een podcast vol ondernemerszin, waardevolle (digitale) marketingtips, meer over cultuurverschillen en uiteraard antwoord op de vraag: waar staat HelloMaaS voor? Ik doe ook nog een duit in het zakje en geef er betekenis aan.

Met Louise Doorn

Deel dit artikel

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.