The Good, The Bad & The Emoji (met Menno Beker en Hans Keukenschrijver)
De Namarama Show
De vakantie is weer voorbij en de eerste podcast staat er weer op. Leuk dat je luistert naar deze nieuwste aflevering.
Vandaag zit ik hier aan tafel met de schrijvers van het boek The Good, The Bad & The Emoji, Mastering the art of review data. Dit boek is de management top 100 ingeschoten en staat as we speak op nummer 1.
Menno Beker en Hans Keukenschrijver schreven dit boek met hulp van een data-wetenschapper, namelijk Dr Wouter Hensens. Menno woont net zoals ik in Deventer (en zal daar ook nog over vertellen) en heeft al jaren een bedrijf samen met Hans waarbij ze hospitality bedrijven over de hele wereld helpen met het verbeteren van hun service. De reviews die ze krijgen staan daar centraal in. Hoe zij kijken naar reviews geeft je meteen een heel ander plaatje van wat er allemaal wel mee mogelijk is.
De mannen geven prachtige voorbeelden van hun werk en inspireren je om ook weer eens scherp naar je feedback te kijken. Want het gaat niet alleen over jou… maar ook iedereen om je heen. Het schoonmaakbedrijf van het hotel kan de plek maken of breken. En wie kijken er nog meer mee naar jouw reviews en welk effect heeft dat? En hoe reageer je eigenlijk op een slechte review.
Je hoort het allemaal in deze nieuwe aflevering…
Floris Hülsmann, Menno Beker en Hans Keukenschrijver