De Look-a-like

namen van de Lidl

Ik weet niet of je er wel eens komt, maar de Lidl is natuurlijk een unieke winkelformule tussen alle andere supermarkten.
Lees verder

Het geheime

wapen achter je bedrijfsnaam

In mijn boek ‘Maak je naam onvergetelijk’ beschrijf ik dat je naam veel meer is dan vertellen wie je bent en wat je doet.
Lees verder

Goede namen,

slechte namen

Zodra je met een nieuw business-plan van start gaat weet je dat één ding het belangrijkste is: de naam die je eraan geeft.
Lees verder

MAAK JE

NAAM ONVERGETELIJK

Benieuwd naar hoe mijn boek tot stand kwam? En welke inzichten ik heb opgedaan? Dan moet je dit echt even lezen.
Lees verder

De Top

3 Meest Gelezen Artikelen

Zomertijd, komkommertijd? Helemaal niet. Het leek mij een goed idee om eens te kijken welke artikelen nou het beste scoorden het afgelopen jaar.
Lees verder

Maak je

naam af!

Wat iedereen vergeet bij het bedenken van bedrijfsnamen is om even een stapje terug te doen. Lees hier meer.
Lees verder

Maak je

naam onvergetelijk

Nu al trots en ik verheug me enorm hierop want binnenkort verschijnt: Maak je naam onvergetelijk.
Lees verder

(Te) gekke

namen

Vandaag begeven we ons in de wereld van de festivals. Want als we ergens rare namen tegenkomen is het daar wel. En dan heb ik het niet over onspelbare namen ...
Lees verder

De winkelruit

Vroeger, ja nog niet eens zo lang geleden, hadden we geen online winkels. De Gouden Gids en het Telefoonboek waren de enige naslagwerken waarin we ...
Lees verder

Namen met

invloed

Als je van taal en namen houdt, dan moet je dit gezien hebben.
Lees verder

vraag een naamsessie aan

Een goede naam is onderscheidend, herkenbaar en blijft ‘plakken’. Ook op zoek naar de beste naam? Maak nu een afspraak voor een gratis naamstrategie.

Maak een afspraak