Werkt een ‘gewone’ bedrijfsnaam ook

Werkt een ‘gewone’ bedrijfsnaam ook?

Erg belangrijk. Je naam. Die werd voor je gekozen daar had je niets mee te maken. Wanneer er kinderen komen wordt er maandenlang overlegd voor de goede naam gevonden is. Dat kan je maar één keer goed doen.

Hoe fijn is het wanneer iemand jou voor de 2e keer ziet en jouw naam nog weet. En hoe vervelend als dat niet zo is. Of hoe gênant is het als jij de naam van diegene die je al eerder sprak niet meer weet…
Deze situaties kennen we allemaal en hadden we graag willen voorkomen.

Bedenk daarom goed hoe belangrijk deze zaken voor je bedrijfsnaam zijn. Google is onverbiddelijk. Wanneer iemand jouw naam niet meer weet ben je heel moeilijk te vinden.
En dat kan wanneer je gekozen hebt voor een beschrijvende naam. Met Top Team, Koopjes & Aanbiedingen, Voordeelstunter etc. Dan volgt een dagelijkse wedstrijd met alle andere adverteerders op Google en Adwords. En diegene met de diepste budgetzakken wint. Iedere dag weer.

Kies daarom voor een naam die én opvalt én goed te onthouden is. Wanneer die balans in orde is, heb je de basis voor een sterke naam. Want met je bedrijfsnaam wil je hetzelfde smeden als met je kinderen: een levenslange band.

Moeilijk? Welnee. Lees daarom mijn boek Maak je naam onvergetelijk. En je weet direct meer. Veel meer. Download nu mijn E-book vol waardevolle tips https://namarama.nl/ebook/ .

Reageren op dit artikel? Graag, dat kan hieronder.

 

 

Ook interessant voor je:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.