Domeinnaam weg,

dikke pech?

Je kent het vast, heb je eindelijk na lang zweten en zwoegen de ultieme naam voor je bedrijf bedacht, blijkt ie al te bestaan.
Lees verder

De nachtmerrie

van elke startende ondernemer

Het kan elke startende ondernemer overkomen. Een nachtmerrie die al je tijd, energie en aandacht vraagt.
Lees verder

3 tips

om je creativiteit te boosten

Een naam bedenken kan een flinke worsteling opleveren.
Lees verder

De psychologie

van een bedrijfsnaam

Psychologie en namen, dat zijn geen vreemden van elkaar.
Lees verder

Hoe scoort

jouw naam?

“Veel ondernemers stappen op me af, omdat ze nieuwsgierig zijn wat mijn mening is over hun bedrijfsnaam.
Lees verder

Nieuwe namen

van Namarama

“Welke namen heb jij nou bedacht?”, vroeg iemand waarvan ik dacht dat ze me goed kende. Verhip, ik heb daar helemaal geen aandacht aan besteed de laatste tijd.
Lees verder

Waarom Intertoys

een goede naam is

Ik mocht laatst in het AD mijn visie geven over de naam Intertoys in verband met de overname door Blokker. In dit artikel ga ik er uitgebreider op in.
Lees verder

Wat doet

klank met je naam?

Hoe je naam klinkt heeft een effect. Er wordt niet zo veel onderzoek gedaan naar naamgeving, maar nu en dan duikt er een interessante paper op.
Lees verder

Je naam

neemt nooit vakantie

Gek besef misschien, maar je naam gaat nooit met vakantie. Sterker nog, je naam blijft werken tijdens de vakanties. Je naam leeft.
Lees verder

Top 3

meest gelezen

Om de week publiceer ik een artikel met tips voor ondernemers om (een) naam voor zichzelf te maken.
Lees verder

vraag een naamsessie aan

Een goede naam is onderscheidend, herkenbaar en blijft ‘plakken’. Ook op zoek naar de beste naam? Maak nu een afspraak voor een gratis naamstrategie.

Maak een afspraak